Den udsatte generalforsamling i fællesrådet Hjortshøj Landsbyforum afholdes mandag d. 22. juni kl. 20.00 på Virupskolens skoletorv, Virupvej 75.

Af hensyn til det gældende forsamlingsforbud på max 50 personer er vi i år nødt til at bede om tilmelding til generalforsamlingen: Send en mail med navnene på dem, der ønsker at deltage, til Landsbyforums bestyrelse på bestyrelse@hjortshoj.dk senest d. 16. juni.

Da alle fællesrådets medlemmer, dvs. alle indbyggere i Hjortshøj Sogn, skal have mulighed for at deltage i generalforsamlingen, udsættes generalforsamlingen igen, hvis der er flere end 50 tilmeldte. Det vil i givet fald blive efter ferien, hvor grænsen for forsamlingsforbuddet forventes yderligere hævet.

Dagsorden i henhold til vedtægterne:

  • 1. Valg af dirigent
  • 2. Valg af referent
  • 3. Beretning
    4. Regnskab
  • 5. Indkomne forslag
  • 6. Valg
  • 7. Eventuelt

Indkomne forslag skal være bestyrelsen i hænde senest seks dage før generalforsamlingens afholdelse.

På valg: Karen Woer, Ove Overgaard Nielsen og Bjarne S. Bendtsen (alle villige til genvalg). Revisor: Per Jørgensen (villig til genvalg). Desuden skal der vælges en ekstra revisor og en suppleant til bestyrelsen. Bestyrelsen opfordrer alle interesserede til at stille op til valgene.

Landsbyforums vedtægter m.v. kan læses her.

Kommunens workshop om helhedsplanen er udsat til efter ferien, dato m.v. følger senere.

Vel mødt!